Bli medlem i Konsertforeninga

Bli medlem i Konsertforeninga!

For 300 kroner får du rabatt på konserter (også hos andre jazzklubber* tilknyttet Norsk jazzforum, som Kampenjazz, Nasjonal Jazzscene og Cosmopolite) og er med på å støtte det uavhengige musikklivet i Oslo by.

I en begrenset periode får du også et tøft handlenett med på kjøpet, silketrykket av Drid Machine i Stavanger, på bærekraftig fair-wear bomull i høy kvalitet. Vi sender nettet til deg uten ekstra kostnad (innen Norges grenser). Fullfør bestillingen hos Ticketco for å velge farge og oppgi hvor medlemskort og handlenett skal sendes. Vi sender ut medlemskort og handlenett 1 gang i uka, men oppdaterer medlemslistene fortløpende.

Takk for støtten!

*rabatten gjelder der den aktuelle klubben er ansvarlig arrangør, ikke eksterne arrangementer.

Del dette: